четвртак, 3. септембар 2015.

Šampon i sprej za regeneraciju kose

Ćao devojke,
Želim da vam pokažem nešto što sam otkrila veoma skoro. U pitanju su šampon i sprej za kosu.
Prvo želim da predstavim sprej koji proizvodi medical plants. Ako se prvi put susrećete sa ovom kompanijom, ona je iz Požege. Nešto više o njima možete naći ovde: http://www.medic-plants.com/ Po savetu apotekarke sam uzela ovaj preparat. Cena mu je smešna zaista, a koliko vredi videćemo uskoro, ja se nadam. Naime, neophodno je da svako veče pred spavanje isprskate teme kose, umasirate u koren kose i prespavate. I tako narednih 60 večeri. Svi ga pohvaljuju i konstantno ga kupuju. Prema tome, nadam se da će posle tog vremena i meni pomoći. Služi za regeneraciju i brzi rast kose. 

Šampon za kosu NERILEX je još jedna inovacija iz kompanije Zdravlje-Leskovac. Ovaj šampon već uveliko koristim i već imam pozitivne rezultate. Naime, posetila sam odmah nakon dve nedelje korišćenja dermatologa koji mi je saopštio da mi je dosta novih vlasi izraslo, što znači veliki napredak. Prema tome, svakome ko ima problem sa tankom, ispucalom i slabom kosom neka kupi ovaj preparat. Cena mu je u apotekama 250 din,dok je u Lilly-ju oko 320 din. 

Нема коментара:

Постави коментар