субота, 26. децембар 2015.

Essence- senke za obrve

Možda vam je ovaj proizvod poznat jer su i mnoge blogerke zadovoljne njim. Ja senke za obrve koristim više od 3 godine. Imate dve nijanse ovih senki: za brinete (01) i plavuše (02).















Skorije sam kupila u broju 02 iako nisam plavuša, ali s' obzirom da moje obrve nisu toliko tamne i ne volim da ih previše naglašavam, nova paletica će mi rado pomoći u oblikovanju. Senku za brinete sam koristila predhodna dva puta, i uvek potrošim svetlu nijansu, dok tamna mi uvek ostaje.  Tamnu senku sam koristila u slučaju da sam izlazila ili ako iščupam previše jednu stranu obrve, pa sa njom popunim. Ono što je najvažnije, ostaje ceo dan na obrvama, ne skida se lako.
 Cena mu je pristupačna, nanošenje je lako.
 U setu dobijate dve senke, četkicu i 3 modela za senčenje i oblikovanje obrva. Modele nisam nikad ni koristila, obično odem kod kozmetičarke pa mi ona oblikuje obrve, ja zatim sama ih popunjavam.
 Evo primera kako inače treba da izgledaju obrve. Ne zaboravite da naše obrve i oblik lica nisu isti, pa u slučaju da vam ne izgledaju obrve simetrično, ne brinite.

Нема коментара:

Постави коментар