понедељак, 2. јануар 2017.

Swoon četkice

Devojke,
Želim da počnem ovu Novu godinu sa nekim lepim postovima i sjajnim recenzijama.
Mogu da pretpostavim da je većina vas želela da pronađe pljasnate a guste četkice koje smo mogle da poručimo samo preko interneta ili ako je neko pokušavao sa Kineskih sajtova (za šta se ja lično ne zalažem), pa sam eto, slučajno jedan dan otišla u Lilly i imala sam šta da vidim- novu liniju četkica  koje su testuirane i koje su po meni odlične.
U pitanju su četkice Swoon kompanije koja je od skoro došla i kod nas.
 Ovako četkica izgleda kada je gledate sa poprčne strane:
Ove dve četkice koje sam želela da vam pokažem jesu četkice za puder i manja je za korektor. Sa njima se verujte mi na reč mnogo lakše nanosi puder. Nezgodno je kada morate da stavljate na pregibima, ta mesta teže zahvata, zato će vam trebati četkica. Može se naći samo u belo-roze boji. Izgledaju baš girly.
Ono što ja još volim kod ovih četkica jerte cena. Oko 500 dinara.
Imaju dve mane. Prva mana jeste kada hoću da pritisnem da bih bolje razmazala imam strah da mi ne pukne, jer deo između dlaka i ove drškice je baš tanak. Druga mana jeste pranje četkica. Četkica je izuzetno gusta, pa se teško može oprati, ili ostaju kao tačkice na pojedinim delovima četkice.
Dolaze u ovakvom pakovanju. Nećete pogrešiti kada ih budete tražili po drogeriji. :D
I na kraju, četkica koju sam uzela i koja mi se najviše dopada jeste ova četkica za blending. Odlična je, manja je nego ona koju imam iz Aure, pa samim tim je i preciznija. Nekako mi ona iz Aure pojede senku koju sam nanela na kapak. Ova četkica to ne radi. Lako se održava i pere.
Cena joj je oko 300 dinara.
U svojoj kolekciji imaju i četkice za: tečni puder, ajlajner i za senku. Imaju i slatke gumičice za kosu, beauty blender i zarezač. To je nešto što ću sigurno uzeti u narednom periodu.
Uskoro još postova, čitamo se!
XOXO

2 коментара:

  1. Super post, oduvjek želim da isporbam ove četkice. Pratim tvoj blog na GFC, nadam se da ćeš me zapratiti nazad xoxo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti draga, zapratila sam te nazad 😍 četkice su odlične, nećeš pogrešiti sa njima. 😍

    ОдговориИзбриши