четвртак, 7. јул 2016.

Z00 VIP-Šampon i regenerator

 Rešila sam da napišem post o tome kako je ovaj šampon nepravedno napljuvan i kako se njihegova tajna za šta je tačna ili netačna. Reč je o ruskom šamponu ZOO VIP- šamponu i regeneratoru za volumen i stimulaciju rasta kose.
 Ništa nam nije jasno, kažu mnogi, ali kada pogledamo bolje ovaj šampon, i čitala sam da li stvarno piše da je za životinje ili za ljude, ne piše ništa o tome, niti se govori o šamponu za konje. Što znači samo jedno: Kako je moguće da postoji šampon za farbanu kosu, kad realno, ko još farba grivu konja?
Mislim besmisleno. To što je slika konja na njemu može da simboliše da imate kosu jaku kao konjska griva i sl. Ja sam imala već priliku da probam ovaj šampon i mogu vam reći da šampon je skroz ok, i stvarno deluje, kosa mi brže raste od njega. Naime još jedna stvar koju treba da znate povrh svega ovoga: i da je stvarno za konje kao što znate, ako deluje na životinje, delovaće i na ljude. Prema tome mislim da nema apsolutno nikakve potrebe da više komentarišemo bilo kakve presude o tome.
Na raznim forumima (najviše postova o ovom šamponu imate na ana.rs ) gde možete naći različite komentare. Nekome pomaže, nekome ne. Kao i svaki drugi šampon. Meni na primer, ne pomažu L'elseve šamponi, brzo mi maste kosu dok ovaj nikako.
 Niko ne krije da je to konjski šampon, kao što znamo i za konjsku mast. Oni se vekovima koriste u Rusiji i dosad nije bilo nijedne primedbe, jer mogu slobodno da se koriste u ljudskoj upotrebi. To su preparati vrhunskog kvaliteta. Imamo i sve papire Instituta za javno zdravlje Srbije “Dr Milan Jovanović Batut”, koji je naše šampone ocenio kao zdravstveno ispravne. Verovatno smo nekome zasmetali, jer od potrošača dobijamo samo reči hvale – kaže Elene Ćurčić, vlasnik firme NAR91, generalni distributer “Veda” preparata.

Ima li efekta? Meni jedno veliko da!
Koristila sam ga tako što ga kao i svaki šampon, nanesem u maloj količini i onda isperem, nakon toga stavim regenerator, naredni put ga držim kao masku i posle 5 min ga isperem.

Ima u sebi 500ml, cena mu je na akciji 890din u Lilly-ju.
Uživajte u lepim danima
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар