петак, 19. децембар 2014.

Aura Absolute Matte Velvet feel- tečni ruževi za usne

Ćao devojke,

Želela bih da Vam predstavim novi tečni sjaj za usne iz kolekcije abosutte matte kozmetičke kuće Aura. Pre nego što počnem sa referencom, želela bih da vam ukratko i kažem nešto o ovoj kozmetičkoj kući.Kompanija Aura je osnovana 1966.godine u Nišu,sa predstavništvom u Beogradu i Novom Sadu.
Meni kao nekom kupcu kozmetike, pre svega je bilo čudno i da pomislim da postoji neka kozmetička kuća koja pravu šminku. Sa druge strane, drago mi je da mi imamo nešto naše, da je po pristupačnoj ceni i što je najbitnije, da je kvalitetno.

Aura Abolute Matte Velvet Feel
Ja trenutno imam broj 611- Time for selfie, ali ne nameravam samo na njemu da ostanem, Svaki ruž je priča za sebe. Kada sam prvi put stavila ovaj tečni ruž pomislila sam da li će on biti i kao sjajevi, ali.. NE! Ovi ruževi su ostaju i duže nego što mislite, ukoliko želite stalno da ga stavljate i popravljate, verujte mi da nema potrebe za tim. S obzirom da je moj posao vezan za komunikaciju i konstantnim pričanjem, mislila sam i da će posle nekog vremena nestati ili da će na usnama ostati samo linija i to na vrhovima usana kao što mi je bilo ranije. I u tom slučaju sam se prevarila, uočila sam da ruž i dalje stoji.






 Pigment je odličan, boja savršena. Miris je takođe odličan, nije kao ostali sjajevi i ruževi da ima onaj uobičajni kako ga ja zovem industrijski miris i ukus. Moj iskreni savet je da ga probate. Ukoliko ne želite da boja ruža bude bas mat, nego sjajna, samo dodajte sjaj za usne i voila, čak mislim da ćete time uvećati volmen i boja će biti odlična i tad. Ovi tečni karmini su idealni za svaki dan, što je po meni veliki plus. Ja sam mislila da će mi biti glupo da idem na posao sa ovom bojom, ali verujte mi da ostajem zapažena. 
U svakom slučaju moje pohvale. :)



 Ono što mi se dopada jeste da na svakom ružu imate nalepnicu sa bar kodom te možete znati da ste baš vi ti koji je prvi otvorate. Bravo za ovu dosetku!


 I za kraj, evo kako meni stoji. Pozdrav devojke! Čitamo se. :*

Ja 

Нема коментара:

Постави коментар