недеља, 30. октобар 2016.

Sto za šminkanje

Drage moje,
Ne mogu da vam opišem koliko sam srećna što imam eto što sam nabavila sto za šminkanje. Nabavila sam ga od drugarice kojoj više nije trebao za salon, ali ukoliko želite da i same da poručite sto, možete preko ovog fb profila:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011869741958&fref=ts

Stolovi su izuzetno kvalitetni, Možete izabrati da li želite led lampice ili ovako sijaličice kao što je kod mene.
Pričala sam vam da se bavim profesionalnim šminkanjem, tako da će mi ovaj stočić super doći.

Ljubim vas puno,
XOXO

2 коментара:

  1. Sto je baš lep.Preporučila bih ti da uvećaš slikejer će tad post biti puno bolji!Inače,imaš li facebook,imam pitanja za tebe. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej draga, evo sad sam sredila, nije mi bilo dobro podešavanje, tako da sad sam sve to lepo sredila. :D
      Nađi Teodora Nikolić, baš tako mi i piše na fb.
      <3

      Избриши