среда, 17. децембар 2014.

Body resort coconut caribbean

Ćao devojke,
Ovom prilikom sam želela da Vam predstavim neke preparate linije body resort-coconut caribbean. Ova linije nam dolazi iz Holandije, a  u Lilly drogerije je stigla pre neka dva, tri meseca.  Pre svega to je linija preparata koja je lako vidljiva i na kilometar,lako je prepoznatljiva.  U zavisnosti od mirisa koji želite, imate i različite boje.  Evo kako one i izgledaju:

Naime, note su jake i ostre, miris ostaje duže vreme na telu i usnama. One koje su dostupne kod nas su bas ove: 
plava bočica koju obožam, sa mirisom kokosa
zelena bočica sa mirisom kruške u orijent stilu je, i ja nekako ne volim toliko oštre i jake mirise,
narandžasta bočica sa mirisom manga, u toplim i letnjim danima mislim da je baš osvežavajuća.
Roze bočica u sebi krije miris guave i mogu vam reći da je nota krajnje simpatična i bas je vedra, podseća me na slatke žvake.
Ljubičasta bočica krije u sebi smokvu, koja je bar po mom ukusu jaka. 

Proizvode koje ja imam iz ove linije i koje me ostavljaju bez daha jesu bas sa mirisom kokosa. One me nekako podsećaju na leto, pošto je meni leto omiljeno godišnje doba i rado volim da sam u takvom raspoloženju i da se podsetim na mazanje kremom od kokosa na vrelom suncu. 
Pakovanje balzama je simpatično odrađeno, ali mana je što ma koliko vam se činilo da je pakovanje veliko, unutra vas čeka iznenađenje. Po mom mišljenju, ima ga baš malo,jer meni je baš mrsko da idem na svakih mesec dana da kupim novo labelo. Lako ćete se naviknuti na njih i zaista su ukusni, neće vam smetati tokom dana, i bukvalno ćete ga pojesti koliko je sočan. 



Što se tiče losiona i ostalih koje sam kupila, mogu vam reći da su odlični. Pakovanja su baš praktična, sviđa mi se što su delimično prozračna pa možete da vidite koliko vam je ostalo proizvoda i kada bi bilo vreme da kupite novi. Pumpice i čepovi su praktični i ne lome se, kao kod ostalih preparata. Preparati su odlični, ne izazivaju nikakvu alergiju, miris dugo ostaje na telu i ne pojavljuju se nikakve fleke od njih.
Sprej za telo je odličan, obično ga koristim pre nego što negde krenem. Pakovanje je malo, ali praktično, može stati u svaku torbicu.

I da, da ne zaboravim: CENA je pristupačna, preparati su po mom skromnom mišljenju jeftini za okavav kvalitet, ali su pristupačni za svaku osobu. Zato, trk u Lilly i uživajte u ovim odličnim preparatima.  :*

Нема коментара:

Постави коментар