понедељак, 19. јануар 2015.

Malena lakovi za nokte

I evo me posle duzeg vremena, nadam se da mi necete zameriti. Trenutno probam i da vam pisem preko fona, kako bi mi bilo lakse i brze da stignem sa pisanjem recenzija.
Naime, zelim da vam preporucim nove lakove za nokte ovaj put, u pitanju su Malena lakovi za nokte.
Oni su dostupni po veoma pristupacnoj ceni, ja sam ih uocila u Liliju i to po smesnoj ceni, od 120 din.
Na bocici pise da su poreklom iz Francuske, a da se pune u Makedoniji, uvoznik je naravno Lily.
Mislim da su ovi lakovi odlicni. Lako se mazu na nokte, ne morate dva puta da prelazite, dovoljno je sasvim jednom. I ono sto je najbitnije-ostaju dugo na noktima. Ne mogu lako da se skinu, pa iako cistite po kuci, verujte mi da ce vam lak ostati netaknut. Cak mislim da su mnogo bolji od mnogih drugih lakova poznatijih brendova koji se mogu kupiti po nesto vecoj ceni. Zato, oni imaju moju preporuju i mislim da su odlicni. Kupite ih, verujte mi necete se pokajati.

Нема коментара:

Постави коментар