субота, 26. децембар 2015.

Aura beauty blender- Stari i novi

Ćao devojke,
Red je bio da vam uporedim dva Aurina proizvoda tj. Beauty blendere. Postoji starija i novija verzija. Na vama je da odaberete koji bi izabrale. Ja sam oba isprobala, svaki je na svoj način.
 Pošto je danas subota, iskoristila sam priliku da pošto vikendom slabo izlazim i tad ih i perem. Slikala sam ih sveže oprane i prvo što možete da uočite jeste da stara verzija blendera ne raste kao što to radi novija verzija blendera. Zato je jedan plus za noviji blender jer kada ga nakvasite on se uveća i možete pokrivati veće površine. Za uglove mislim da je bolja verzija stariji blender.
 Uglavnom, oba rade posao. Oba su praktična, lepo nanose i blendaju nanošenu šminku.
 Noviji blender je po meni odličan jer je lagan, skoro ga i ne osetite na ruci. Krajnje je praktičan i ako ga spakujete u torbicu za put, možete ga skupiti na minimun, i kad ga otpakujete on se vraća u svoju prvobitnu veličinu.
 Stariji blender je po meni tvrđe teksture, ne širi se pri kvašenju kao noviji blender, njegov vrh je dobar za kapke i ivice kod oka. Teško se pere u odnosu na nov blender i brzo se krza. Ja stariju verziju imam par meseci, ali već sad mislim da je prezreo i da ću ga uskoro baciti.

Pa da zaključimo: mislim da je noviji blender pobedio. Barem za mene. Tekstura i oblik je poboljšan, kvalitetniji je i svakako moja topla preporuka. :*

Нема коментара:

Постави коментар