понедељак, 9. мај 2016.

Maybelline the falsies push up drama maskara

Devojke, sigurno ste primetile da je aktuelna nova push up mascara iz Maybelline-a. Pa da pocnemo... Krenem ja u Lilly i naravno ona je bila na promotivnoj akcii. I ja naravno kupim. Spoljni izgled maskare je ok, ali ja nisam ljubitelj mesanja crvene i roze boje. Ali ajde... krenem ja da je mackam i... prvo sto sam primetila pri nanosenju jeste da je boja zift crna i stvarno na oko trepavice budu crne. Kad nanesete dva sloja, tu je vec problem. Meni se pojavljuju grudvice a ja to najvise mrzim na svetu. Tako da je sad kombinujem sa drugom maybelline maskarom koja ima odličnu četkicu. Mislim da četkica nije bas zadovoljavajuća. Tako da ja nju izbegavam u svakom slučaju. Kako se vama čini ova maskara? 
Moj neki generalni zaključak je dobra reklama i marketing ali je proizvod prosečan, realno... Ne dopada mi se. 

Нема коментара:

Постави коментар