субота, 21. мај 2016.

Spring/summer collection of shoes 2016.

Priznaćete da se sve okrece... pa.tako i moda.U ovom mpostu pokazaću vam modele obuće  u kojima možete biti upadljive i u trendu. 

 Za početak.. espadrile. Udobne za svaki dan, mogu se kombinovati i uz sportsku ili elegantnu kombinaciju. Praktične a u njima možete prepešačiti ceo grad. Ja imam sive i preslatke su. Ove su iz butika Studio in, cena im je oko 4000 din.
Na jednom od mojih prethodnih postova videle ste da sam napomenula da su salonke sa pertlama potpuni hit i neizostavne su za ovu sezonu.  
Debela potpetica sa kombinacijom pertlica i prednjeg dela koji vam pruža maksimalnu sigurnost i udobnost za svaki dan.  
Za ovaj model kažu to su naše Jugoslovenske, iz 70-tih. E pa kreatori današnjice su se lepo dosetili ovakvog modela sa otvorenim prstima i petom i napravili pometnju u modnoj industriji. Mislim da nema poznate ličnosti koja nije nosila ovakav model. 

Zlatne šljokičave salonke- moje omiljene! Imam dva para ovakvih i obožavam da ih nosim. Problem je što su malo neudobne, ali podnošljivo. Moj savet je da kupite jastučiće u Lilliju ili u DM-u i verujte da mi da nećete osećati bolove kada ih izujete.  
I naravno patikice sa visokom potpeticom, još uvek nisu izašle iz mode. Nadam se da neće skoro.. :D 
I sve što je sa resama dolazi u obzir i ove sezone. Mislim da nam ovakva vrsta obuće nikad neće dosaditi.  
Toliko za sad, čitamo se drage moje! :*

Нема коментара:

Постави коментар