субота, 9. јул 2016.

June favorites

Stiglo nam je leto,
Moje omiljeno godišnje doba. Volim sunce i tu pozitivnu energiju koja je svuda oko nas.Ovaj jun ću pamtiti po brojnim dešavanjima, krajnje interesantnim. Uz njih su me pratili neki verni saradnici, sad ćete ih i videti. Pre svega, imala sam mogućnost da dobijem jedan predivan miris iz Avonove kompanije, u pitanju je parfem iz kolekcije today, tomorrow, always in love.Gornje note su neroli, nar i carambola; srednje su lokvanj, božur gardenija, tuberoza, ružičasti biber i tulipan; bazne note su mošus, drvene note i amber.Divna nota koja osvežava.
Zatim,tu je knjiga ,,Ti si sve što želim'' Ričarda Madlija koja me je rastužila i raznežila. 
 Kada prošlost zakuca na vrata, postoji samo jedan način da se sa njom izborimo.
Na prvi pogled, Džejms je bio ostvarenje svih njenih želja i snova. Neodoljivo šarmantan i drsko zgodan, mladi vojni pilot brzo će osvojiti Dajanino srce. Na dan kada svadbena zvona zvone za njih, stiže vest da je izbio rat i Džejms biva primoran da se zaputi na bojište. Kada stignu vesti od kojih strepi porodica svakog vojnika, Dajani jedina uteha ostaje dete koje očekuje.
Deset godina kasnije, Dajana vodi miran život na jugu Francuske i ne sluti da je sudbina ponovo spremna da se poigra sa njom. Kada jednog jutra na obližnjem trgu začuje dobro poznati glas iz prošlosti, njen teško stečeni spokoj razbiće se u komadiće. Ali čovek koji joj je jednom značio sve sada preti da uništi ceo njen život...
„Neodoljivo privlačan roman koji ne prestaje sa iznenađenjima sve do samog kraja! – The Times
Nivein losion za telo- Smooth Sensation sa šea puterom vratio mi je koži balans i učinio je izuzetno mekom na dodir. Ona je i predviđena za suvu kožu. 
Da vam predstavim i šampon 300 VIP šampon i balzam za volumen i stimulaciju rasta kose. Za njega sam napisala posebnu recenziju koju možete naći ovde:

Aura je izbacila i pudere u prahu koji su odlični za setovanje pudera i korektora. Ovaj koji ja imam je u nijansi 01 -LIGHT. Dok sam svetle puti, koristiće odlično. :D
Usudila sam se da uzmem neki drugi puder a da nije Affinitone od Maybelline-a a to je iz kolekcije Super stay 24h u nijansi 10 ivory. Lep, lagan, pokriva delimično. Solidan, ali vraćam se ja mojim starim navikama, još neko vreme. Recenziju o ovim puderima možete naći ovde:


Niveina umivalica Aqua sensation o kojoj sam vam pisala je na linku:

Neverovatna je, ja sam oduševljena šta sve skida i kako kožu čini mekanom. Uživala sam koristeći je. 
Rimmel je kompanija koju ja retko koristim, ali, kada sam videla kakav je ovo sjaj, ja ga ceo jun nisam skidala. Toliko je pigmentovan da nijedna reč ne bi ga opisala dobro. Jaču pigmentaciju od ove nisam videla skorije. Mana mu je što se brzo skida i morate stalno da ga nanosite. U pitanju je Apocalips lip laquer u nijansi 400 BIG BANG
Golden Rose je izbacio ovog meseca nove matte lipstik- ove koji su odlični. Miris, boja, postojanost, sve u jednom proizvodu. Cena mu je smešna, zato se trudim da nabavim što više nijansi za ovo leto. 


 Što se tiče garderobe, ovaj mesec sam najviše nosila teksas haljinicu i baletankice sa šljokicama. One su mi ovog juna bile apsolutni favorit. I uz njih naravno ide i neka pristojna torba. Trenutno nemam fotografiju, ali ja svoje poverenje dajem Glam Up torbama.
Nadam se da su vam se junski favoriti svideli
XOXO


Нема коментара:

Постави коментар