уторак, 3. јануар 2017.

New in- Avon cosmetics

Drage moje,
Ovaj post malo i kasni, s obzirom da sam ove preparate uzela još pre mesec dana. Mada, posle isprobavanja istih, mogu vam reći i utiske o njima.
Prvi preparat koji želim da pokažem jeste ovaj iz kolekcije Planet spa na bazi maslonovog ulja, ovo je tzv. serum za bistu i delkote.
Miriše mi na tropske predele, na Grčku, gde i ima najviše maslina. :D Nakon nekoliko korišćenja, trebalo bi da se podbradak i delkote utegnu zahvaljujući ovom proizvodu. I ne samo to, trebalo bi da koža bude mekana. Mada to ja još nisam primetila, čak mislim da se koža isušila u tom predelu, deluje mi kao pomorandžina kora. Da li je to zbog ovog preparata zaista ne znam, za sad sam stopirala korišćenje pa ću videti šta i kako dalje.
Zatim, još jedna stvarčica iz kolekcije Planet Spa jeste ova kremica za predeo oko očiju na bazi kavijara. Umanjuje podočnjake i hladi. To mogu da priznam da radi. Zaista su mi podočnjaci znatno slabije vidljivi, koža u tom predelu jeste najosetljivija pa obratite pažnju šta koristite za podočnjake. Meni umiruje i crvenilo koje mi se pojavi od iscrpljenosti.Najčešće ga nanosim uveče a ponekad i ujutro.
Nešto bez čega moj dan ne može da počne- micelarna voda iz kolekcije nutrra effects. Ovo mi je drugo pakovanje koje sam poručila. Zaista odlično čisti, ali vodite računa za predeo oko očiju, zaista mnogo peče, pa vam ne bih baš ovo sredstvo preporučila ako skidate šminku oko očiju sa njom. Zaista jako peče, ukoliko možete, kupite sredstvo za skidanje šminke oko očiju, mislim da je zasita povoljno. Micelarnu vodu najviše gotivim jer nema upečatljiv niti jak miris.
Sprej za telo koji daje blago potamljivanje je idealno ako želite da u zimskim danima ne budete izrazito beli. Nakon njega koža je blago glatka ali nije mekana onako kako sam ja očekivala. Ono što mi se ne sviđa kod ovog spreja je miris. Jak je i ne dopada mi se.
Za sve fanove body mist-eva ovo je sjajna stvarčica. Uvek se može naći po povoljnoj ceni. I ono što mi se najviše dopada-jako lepo miriše. Zaista me oduševljava. Ovaj body mist je na bazi vanile i brusnice. Predivan je. Ne ostavlja tragove na stvarima koje imate. Mislim da ih ima u mnooogoo drugih mirisa. Ovo je moja topla prepporuka za ove hladne dane.
Nadam se da i vi imate neke favoirite, napišite mi šta vi mislite o ovim proizvodima, ili šta je vama omiljeno a da je iz Avona.
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар