среда, 21. септембар 2016.

Garnier korektor-Zašto ne mogu nigde da ga nađem? :(

Verovale ili ne, ovaj korektor tražim poslednjih godinu dana i ne mogu da ga nigde pronađem. Dešavalo mi se da idem u inostranstvo par puta ove i predhodne godine i kada sam želela da ga nađem, jednostavno ga nije bilo.
U pitanju je roll on korektor od Garnier-a.
Evo kako izgleda moj jadan i izmučen korektor. :D

Imam ga skoro dve godine, i pri kraju mi je. osim toga, ne bih ga više koristila, jer do dve godine je maksimum rok trajanja svakom korektoru koji imate.
U ovaj korektor sam se zaljubila još od prvog puta kada sam ga isprobala. On je savršen za tamne podočnjake i odlično prekriva ostale nesavršenosti na vašoj koži. Daje vam mat finiš i odličan efekat.
Ambalažica je praktična, možete ga staviti u torbicu i nositi svuda sa sobom.
Kada je pri kraju, proizvod se slabije pojavljuje na roll-onu i ne možete ni da istisnete pakovanje kako bi se tečni korektor približio roll-onu.
Njegovo celokupno pakovanje izgleda ovako:

Ukoliko neko zna da li ima igde da se pronađe ovakav korektor, neka mi javi, biću mu zahvalna do neba. :)

Нема коментара:

Постави коментар