недеља, 25. септембар 2016.

Potrošiti lakove za nokte do zime

Krenula je jesen. Boje koje su dominantnije jesu svako jačih, tamnijih boja. Zato je vreme da se spakuju pastelne i svetlije boje.
Želela sam da ove lakove za nokte potrošim do zime. Nekako su mi savršeni, a i motivisana sam da ih malo više trošim. Mislim da ću nakon ovoh posta polako početi da ih trošim. Vremena ima, ukoliko završim ranije, onda ću panovati neku drugu boju. Naravno, u pomoć će mi pomoći Avonov gel lak i Avonov sprej za brzo sušenje laka za nokte.
 Lakovi koje ću koristiti su (s leva na desno):
Golden Rose Wow u boji 47
Golden Rose Wow u boji 66
Golden Rose Wow u boji71
Golden Rose Wow broj sam na žalost skinula broj, pa ne znam.
Londessa Classic Play of colors u plavoj boji. Ovaj lak je dovoljno samo jednom da nanesete i boja izgleda super. Obavezno probajte ove lakove, odlični su!
Trudiću se i panovaću na svakih nedelju, dve. Mislim da će ovo biti interesantno.
Pratite me i saznajte šta još ima od noviteta
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар