среда, 26. октобар 2016.

Avon haul-makeup

Drage moje,
Posle objavljenog posta o Avonovom haul-u vezanom za kozmetiku, red je da vam pokažem šta sam to pazarila od šminke.
Ovog puta sam uzela dosta olovaka, nekako mi je skroz kul da ih imam. I da se ne lažemo, imaju najbolju pigmentaciju.
Sprej za fiksiranje šminke je super stvarčica koja drži šminku na jednom mestu. Odlična je stvarčica ako želite i da je koristite kao prajmer. Nju preporučujem ukoliko se baš bavite šminkanjem, jer ovo ne može da se potoši ma koliko je stavljali na lice.
Puder iz kolekcije Extra lasting namenjen je za potpunu pokrivnu moć. On je favorit mnogim blogerkama, ali meni nekako... njet. Nema mi neku pokrivnu moć. Nekako mi je favorit Maybelline i tu stavljam tačku na korišćenje drugih pudera.
Ovaj je u nijansi medium beige, malo je tamniji, ali opet, nema tu pokrivnu moć koja obećava. Možda imaju svetlije nijanse, šta znam. Meni crvenilo na licu nema šanse da pokrije.
Uzela sam ovu četkicu za masne senke i senkice koje su u prahu. Fina je i lepo radi svoj posao. Sa njom samo morate da utapkavate na jednom mestu, ona nije predviđena za blendanje i sl. Zadovoljna sam.
Uzela sam dve olovke za obrve glimmersticks jedna je tamnija, ona u stvari vuče na crno, a druga je braon. Super su obe olovke, na mušterijama lepo se crtaju, zaista sam zadovoljna. Nije potrebno mnogo pritiskati olovkicu jer je jaka pigmentacija pa vam obrve mogu izgledati izveštačeno, što nije cilj šminkanja.
Braon olovka je pod šifrom BO3 dark brown, a crna BO1 soft black.
Olovka za usne je nešto što je eto lepota za videti. Mislim da je zaista neophodno da kod sebe imate tri boje: crvenu, boju mesa i bež. Ja sam ovaj put uzela crvenu pod nazivom true red. Ono što mi se ne dopada jeste da se lomi i da morate da vodite računa kada je stavljate, inače ostaćete bez olovke.
Color trend je šminka namenjena mladim devojkama, tinejdžerkama, jer u toj kolekciji ima dosta različitih boja i kombinacija. Ja sam uzela olovku za oči u nijansi peach nectar. Naziv baš  i ne odgovara nazivu senke u olovci, ipak je ovo bebi roze. Kada sa videla naziv zapitala sam se da li uopšte da je poručim, jer nisam imala nameru da kupujem senku boje kajsije. Mada poručim je ja i eto mog oduševljenja, senkica je pre pre predivna. I to baš bebi roze.
Za kraj, malo inovacija. Ovo su nove senke iz Avona, Mega effects creamy eyeshadow u nijansi Bronzed Gold. Mislim da imate još četiri ili pet ovakvih senkica u ponudi drugih nijansi. Ovde se slabo vidi, ali ono što je  lepota ove senke jeste što je prvo kremasta, posle što je u to bronzanoj nijansi i što ima mnoogo šljokica u sebi. Ove sezone su ovakve senke u trendu, tako da žene moje drage, navalite dok ima.
Nadam se da vam se dopao post, napišite mi u komentarima vaša mišljenja,
XOXO









1 коментар:

  1. Odlican haul, od ovih proizvoda isprobala sam samo olovku za usne koja je meni dosta suha i puca.

    http://beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши