недеља, 23. октобар 2016.

Big Avon haul-cosmetics

Drage moje,
Nije me bilo par dana jer sam imala nekih zdravstvenih problema, tako da sad je vreme da se opustim i da vam napišem post. Elem, sačekala sam da mi stignu svi proizvodi pa da vam pokažem šta mi je sve to stiglo iz Avona.
Prvo da vam pokažem dva losiona za telo, dolaze iz kolekcije Nutra effects, levo je ultimate moisture sa čia semenom, ona je za izuzetno suvu kožu. Još je nisam probala, jer sad koristim kremu sa desne strane, koja je isto za normalnu i suvu kožu. Nije masna kao Niveine nego je potpuno blaga a i brzo je koža upija. Odlična je za ovaj prelazan period, kada se koža brzo suši i počinje da se suši.
Iz iste kolekecija nutra effects ima i micelarna voda koja služi za skidanje prljavštine i šminke sa kože lica i vrata. Namenjena je svim tipovima kože. Na bazi je sapunskog oraščića. Odlično skida šminku, mogu reći da sam zadovoljna.
Iz kolekcije planet spa uzela sam kupku za kupanje na bazi lavande i jasmina. Jako je lepog i prijatnog mirisa. Nije potrebno mnogo stavljati u kadu kada se kupate, odlična je i mogu vam reći da umiruje i zaista opušta.
Jedan od mojih favorita jeste advance tehniques šampon za suvo pranje kose. Odličnog mirisa koji ćete osetiti tokom čitavog dana. Super stvarčica koja je za ne daj Bože kad ne stignete da operete kosu i samo malo preparata stavite na kosu i upije svaki višak masti sa kose.
Ovo je šampon za volumen kose iz iste kolekcije kao i šampon za suvo pranje kose. Istina, jako lepo miriše, ali zato za moju kosu koja pretenduje masnoći nije zadovoljavajuća. Nakon pranja kose vidi se da mi je kosa slepljena i nema nimalo živosti u njoj. Mislim da je to baš zbog dodatka kolagena u sebi.

Ovaj sprej za stilizovanje kose sam samo jednom probala, ali ako se bude dobro pokazao kao i prvi put možda mi bude i favorit meseca. Kosu mi smekša, posebno krajeve. U sebi ima silikonske sastojke koje mogu da izmaste kosu, ali ne treba preterivati sa prskanjem po kosi. Barem ja nisam.
O kolekciji senses spa i ne moram mnogo da vam pričam, zna se da su klasika kad je Avon u pitanju. Možete ih kupiti za 210 din ako poručite bilo koji proizvod iz brošure. Ja sam odabrala ovaj Andalusian bliss koji mi je baš za ovako jesenje vreme. Volim kad su kupkice u boji, imaju tu gustinu, nisu prozirne.
Ukoliko vam treba umivalica koja će baš lepo mirisati i hidrirati lice, onda je ova stvarčica prava stvar za vas, ona je iz kolekcije planet spa oriental radiance sa belim čajem. Čisti kožu, osvežava je i skida masnoću sa T-zone. Ja je koristim ujutro, jer mi u toku noći se izmasti koža lica.
I za kraj, uzela sam simply delicate u pitanju je kupkica za intimnu negu. Ova je skroz klasična. Ako imate upalu i sl, moja vam je preporuka da je ne koristite. Mislim da se može živeti i bez ovakvih preparata, to mi je i moja doktorka posavetovala. Možete umesto ovoga koristiti lepo u flašu vode stavite sodu bikarbonu. I sa time se lepo okupajte i mirne ste.
Uskoro još novih postova, sutra stiže i make up haul by Avon. Ukoliko imate neki komentar ili savet, slobodno pišite.
Ljubim vas puno
XOXO










2 коментара:

  1. Odlicne stvari si kupila. Njihove kupke vec dugo koristim i svidaju mi se. Micelarnu ima moja sestra i rekla je da je oci peku od nje pa je nisam ni isprobala.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hey draga moja. Hvala ti puno. Iz mog iskustva mogu ti reći da nije ni prva ni poslednja koja se žali na ovu micelarnu vodu. Većina micelarnih voda tako i deluju na oči,čak mislim da je ovde napomenuto upozorrnje da se oči što manje izlažu. Mogu joj preporučiti garnierovu micelarnu vodu samo za predeo oko očiju, ja je koristim i mogu ti reći da je fenomenalna, oči uopšte ne peku.
      :*

      Избриши