петак, 14. октобар 2016.

NYX full coverage concealer

Devojke
danas sam sa vama rešila da podelim jednu recenziju NYX kremastog korektora za lice.
Naime, ja bih vam ovaj korektor preporučila ukoliko imate problem sa tamnim kolutovima tj.podočnjacima. Zašto je dobar protiv podočnjaka kada je banana boje?


Pa zato što smo već u jednom mom postu pisali o tome da korektore koristite koji su kompatibilni sa problemom koji imate na licu. Crvenilo na licu najbolje prekriva zeleni korektor, dok venice ili podočnjake prekriva korektor žute ili narandžaste boje. Takođe, tamne delove lica tj ako imate bubuljice koje su se osušile a nisu crvene koristite svetlije korektore i sl. Mislim da za ovaj trik znaju i ptičice na grani. :D


Nego, da se vratimo korektoru. Kao što sam rekla, korekor je kremast, pa vam preporučujem da ga nanosite sa četkicama koje su tzv.masne, na primer pljosnata četka za puder.
Obratite pažnju u kojoj količini nanosite ovaj korektor da ne preterate jer će va podočnjaci postati baš žuti, te ćete izgledati kao da imate žuticu (daleko bilo), ali takav efekat vam nije neophodan.
Nadam se da ste i vi probale ovaj korektor, pišite mi u komentarima vaše mišljenje.
XOXO

4 коментара:

  1. Nisam isprobala ovaj proizvod, ali mislim da mi nije potreban. Cini se kao super proizvod.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko nemaš problema sa podočnjacima, sigurno ti nije potreban. :D Inače od NYX-a je sve dobro odrađeno. :D :*

      Избриши
  2. Jao, imam ogromne podočnjake ponekda, tako da ću morati ovo da isporbam xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши