понедељак, 5. децембар 2016.

Nova i starija verzija Aurinih highlighter-a

Drage moje,
Ja sam neko ko kada je prvi put video highlightere pomislio: šta će meni ovo? Izgledaće mi koža masno. Sada, posle kupovine prvo Aurinog highlightera moje mišljenje se promenilo. Vi možete uvek da kontrolišete ukoliko imate Masnoću u T-zoni, ali highlighter se stavlja iznad obraščića i daje nežan i prirodniji izgled vašeg lica.

Oba su u nijansi 219. Golden spice.
Ono u čemu je razlika između ova dva highligtera jeste što novi je sedefast, lako i besprekorno se nanosi i ne prave se grudvice koje otežavaju da se proizvod stavi na četkicu. Ja to najviše mrzim kod bilo kog proizoda, i onda moram da skidam taj površinski sloj koji se stvorio kod bilo og proizvoda. To se dešava sa starijom verzijom, koja mi je u međuvremenu pala na pod. :( Ono što sam uradila sa njom jeste da sam je natopila sa malo alkohola, sklonila višak i napravila novi. Ja otkada sam to uradila, moj stari highligter ima mnoogo jaču pigmentaciju nego noviji, koji ima male doze sedesa i baš je za dnevnu varijantu.
Obe se solidno truse, ali ne ostavljaju tragove po odeći i ne razliva se. Stvarčice su skroz ok s obzirom da sau u cenovnom rangu jeftinije a dobar je kvalitet.
Izgubila sam sličice od pre na kojima sam ja lepo uslikala i highlightere izbliza, kad budem uslikala opet, ubaciću ih u ovaj post.
Nadam se da vam se post dopao
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар