четвртак, 6. октобар 2016.

Vreme je za jesenji scrub

 Drage moje,kako nam ide nagla promena vremena tako i naša koža reaguje na svaku promenu. Počinje da se peruta i počinje da se isušuje. Da bi ste izbegle neprijatnosti na kožu i što više hidrirale i uklonile deo epidermisa koji opada,  imam za vas tri odlična pilinga za telo koji su od različitih kompanija pa se i razlika u kvalitetu poznaje.Piling je odličan način pomoći regeneraciji kože.
Pa mislim da je vreme da počnem sa komentarisanjem pilinga:
Prvi piling koji želim da vam pokažem jeste od Eveline cosmetics, Spa proffesional Argan & Vanilla.
Ovaj piling je inače prošle godine proglašen od strane časopisa Cosmopolitan. Na kutiji piše da je 2 u 1 losion i piling tela pod tušem.
Šta kaže kompanija o njemu:
Hranljivi losion+piling za negu tela pod tušem uklanja mrtve ćelije epidermisa nežno čisti kožu, te je izglađuje i hrani. Kombinacija tri prirodna ulja, sedam biljnih ekstrakata, hidratnih supstanci i vitamina čini kožu elastičnom i prijatnom na dodir.
Moje mišljenje:
Miriše fenomenalno! Ja sam oduševljena kako je prelepog mirisa. Piling je blago grub i ne oštećuje kožu, prija koži. Na uputstvu piše da je poželjno da malo odstoji na koži mada ja to ne radim. I nema potrebe. Jedino što mu zameram što miris ostaje kratko na koži, kao i da je neophodna veća količina pilinga da bi imalo ikakvog efekta. Mislim da se ovom pilingu neću vraćavi neko vreme, dok mi ne mine želja ponovo za vanilom.
O ovom pilingu mislim da niko nije do sad kometarisao niti pisao, radi se poklonu od moje najbolje drugarice koja je imala priliku da ugrabi malo vremena i ode do Victoria Secret-a i kupi mi piling za telo iz kolekije Such a flirt. Mirisna nota je ženstvena, jako dopadljiva. U sebi sadrži notu zvezdastih voća i orhideje.
Šta kaže proizvođač:
Pakovanje u sebi ima šećerni skrab koji legano uklanja mrtve ćelije vaše kože. Nanesite je na fožu fokusirajući se na neravnine zatim isperite. Koža će biti meka i glatka na dodir.
Šta ja kažem:
Predivan miris, jedna prelepa nota. Kada krenete da korisite piling, zaista u sebi ima sitne čestice šećera. Miris se zadržava mnogo duže na koži nego kod Eveline-a. Isto važi nedostatak da je neophodno dosta pilinga staviti, izrazito je gušći nego Eveline i Avonov. Kvalitet je evidentan.
Ukoliko putujete negde vam zemlje ili ako imate nekoga u inostranstvu, obavezno uzmite nešto sebi iz Victoria Secret-a nećete se pokajati. 
Za kraj, ostavila sam piling koji sam kupila skoro i još ga testiram. U pitanju je Avonov Naturals body scrub indulding Chocolate.
Šta kaže proizvođač:
Uživajte u raskošnom mirisu čokolade. Čini kožu čistom i negovanom. Upotreba: umasirajte celo telo. Dobro isperite. Koristite 2-3 puta nedeljno.
Moje mišljenje:
Mislim da im i nije neophodno veće dočaravanje pilinga kao što je ovo. Simpatično mi je upozerenje da proizvod nije za ishranu. Simpatično, a tako lepo miriše da bi svako pomislio da se jede. I čuvajte ga van domašaja dece, što je sigurno, sigurno je. Ne iritira mi kožu, zaista je predivan i blag.
Njega ću svakako kupiti i narednog puta kada ovaj potrošim.

Nadam se da vam se dopao post. Koji su vaši omiljeni pilinzi?
XOXO




3 коментара:

  1. Odličan post, ja doma sama radim piling od limuna i meda <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/moje-omiljene-serije.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, jos bolji piling jeste na prirodnoj bazi.
      Zapratila sam te. :*

      Избриши
    2. Naravno, jos bolji piling jeste na prirodnoj bazi.
      Zapratila sam te. :*

      Избриши