уторак, 4. октобар 2016.

September favorites-make up

 Devojke, vreme je za make up septembarske favorite. Ima ih podosta, zar ne?
Naravno, kao i uvek, na kraju posta ću vam ostaviti linkove za pojedine proizvode za koje sam uradila recenziju.


Prvi favorit koji sam želela da vam pokažem jeste Avonov mat karmin u nijansi Berry Blast. Jako lepa ljubičasto-trula višnja boja. Ono što je plus kod oviuh karmina jeste što hidriraju usne i uopšte ih ne isušuju koliko obično svaki mat karmin ili tečni ruž radi usnama.
Moja dva mezimčeta, ne znam koji mi je bolji, ali u svakom slučaju, za njih očekujte posebnu recenziju, jer ću uporediti stari i novi highlighter. To su Aurini prvi u broju 219 Golden spice a drugi je Glorious cheeks.Ja mislim da su ovo najbolji highlighter-i kod nas i da im nema ravne.
Tu je i Avonom prajmer za senke. Kremast, lagane teksture, nakon stavljanja ovog prajmera, senke stoje na mestu i boja je daleko izraženija nego kada ih nanesete bez prajmera.
Ovo su senkice koje sam pronašla u Bugarskoj o njima ću vam posebno pisati jer mogu vam reći da su odlične. Mogu da pariraju sa NYX-ovim senkicama. Boje koje sam odabrala su prelepe!
Zatim su tu tri laka za nokte, prvi od Golden Rose-a koji se nalazi u tagu Potrošiti lakove do zime .
Jedan novi lak koji ima efekat da 7 u 1 iz Avona, to je BB lak za nokte u nijansi Perfect pink. Boja je prelepa, slaže mi se sa satićem koji mi je stigao pre dan dva, pokazaću uskoro.
I na kraju naravno Gel shine kao predobra završnica koja vam omogućuje da lak što duže bude na noktima.
Jedan od mojih najdražih korektora koje imam to je Aurin Correct Me o kome sam vam pisala jednom prilikom.
Evo linka:
http://fashionblogerka.blogspot.rs/2016/04/aura-prime-me-and-correct-me.html
Paletica koja mi služi za dnevnu šminku jeste od essence All about roses.Paleta koja ima slabu jačinu senke koja vam i nije potrebna za dnevnu šminku. U sebi ima četiri mat i četiri šimeraste senke. Najviše volim da koristim svetle nijanse, dok ove tamnije mi više koriste da uokvirim senčenje. Zadovoljna sam njima, mogu vam iskreno reći.


Toliko od mene za ove favorite. Nadam se da i vi koristite ove ili slične stvarčice za šminku. Očekujem vaše komentare.
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар