понедељак, 5. децембар 2016.

Zašto me nema?

Drage moje,
Nadam se da sam vam mnogo nedostajala kao i vi meni. Ovih dana sam preokupirana mnogim drugim stavrima koje mi se dešavaju u životu. Pre svega, radim u sa decom, konačno sam u svojoj struci. JEEEJ! Osim toga, držim i časove privatno, malo pričamo, malo raduckamo, kako sa kim. :D
Druga stvar koja mi se desila pored te jeste da sam počela sa treninzima i malo se više rekreiram nego pre. Želim za sebe najbolje, pa sam zato rešila da uvek izdvajam malo više vremena za sebe, vikendom želim što više da se opustim i uživam sa dragim.
Treća stvar jeste da, pričala sam vam da sam Avon dama i pisala sam o mojim iskustvima i kako sam prošla. Naime, sada sam unapređena i postala sam Liderka u svom poslu, i to iziskuje dosta vremena i pažnje. Osim toga radim i šminkanje, koje uvek imam ili vikendom prepodne ili radm danima pred neku proslavu i sl. Sad je krenula sezona zakazivanja za NG, biće veselo. :D
Četvrta stvar jeste da sam  i u Divac fondaciji, pa sam imala dosta posla oko nekih projekata i sl,
Nadam se da su moji razlozi malo opravdani.
Nakupovala sam stvari i stvari sad, što šminke, što aksesoara. Sad će krenuti novogodišnja snženja pa ako ste raspoložene da vam pišem i o tome, slobodno pišite.
Takođe, ako vas zanima nešto još o meni ili ako imate ideju šta biste volele da vam pišem, slobodno mi pišite, rado ću se odazvati.
Ljubim Vas puno!
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар