субота, 17. децембар 2016.

Preparati za kosu koje koristim

Ćao devojke,
htela sam da vam pokažem šta ja to koristim za kosu.Nema tu mnogo šta da se priča sem  da zaista volim kada vidim da je ženi lepa , sjajna i negovana kosa. Volim kada vidim kako se kosa presijava na svetlu, to znači samo jedno a to je da je kosa zdrava. Meni u tome pomažu sledeći preparati:
Pa da počnemo.. Četku nisam imala potrebe da pokazujem posebno, ona je iz Alexandra, svima dobro poznata- macadamia no tangle četka koja je odlična za raščešljavanje mokre kose i ne boli vas teme glave kada raščešljavate kosu. To najviše i volim kod četke.
Maska koju sam nahvalila već u par navrata, omiljena je kod svih blogerki, pa ne mogu da kažem da je meni loša, kada je ovo savršenstvo. Kalosovu masku kojugod da kupite nećete se pokajati. Ovo pakovanje ne možete da potrošite ni za 3 meseca intenzivnog korišćenja, Ja ne preterujem sa njom, jer svaka maska za kosu može da bude i preagresivna tako da ne preterujete, odmorite neki dan vašu kosu od jakih preparata. Ja masku stavljam samo jednom nedeljno, a kosu perem svaki drugi dan.
Ovo je jedini šampon koji mi pomaže da mi kosa ne bude posle jednog dana masna. Wash&Go sa nanom, mentom, kako god, jedini je spas za moje masnu teme kose. Kosa može da podnese i tri dana da ne moram da je perem, tako da sad uživam sa ovim šamponom, ukoliko neko zna neki šampon koji mu pomaže protiv mašćenja temena kose, neka mi se javi, bila bih mu zahvalna da mi da savet. :D
Ovo je sprej iz Avona koji sam dobila na poklon, a on je zadužen za sjaj kose i volumen. Mogu vam reći da je sasvim solidan proizvod, u sebi ima malo silikona pa ga naš i ne preporučujem za one koji imaju masnu kosu. Ja ga stavljam kada rešim da operem kosu odmah sutradan. Preporuka je da ga ne stavljate na teme glavem samo na krajeve i središnji deo vlasi kose.

Moj omiljeni serum za suve krajeve kose jeste ovaj iz Avona Advance techniques koji je savršen! Nema osobe koja ga nije pohvalila. Zaista lepo nahrani krajeve, i pomaže i da oblikujete kosu. Super stvarčica, sada je u novom pakovanju.
Za kraj, još jedan serum za kosu koji je malo slabiji, ali je isto toliko dobar kao iz Avona. Ovo je Garnierov Fructis Goodbye Damage. Odlična stvarčica i zaista pomaže suvim krajevima.

Ukoliko imate vi vaš omiljeni proizvod za kosu, napišite u komentaru. Ljubac!
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар