недеља, 11. децембар 2016.

What's in my bag?

Devojke moje drage,
evo mene posle dužeg vremena. Mislim da sam se konačno sabrala i organizovala što se tiče mojih aktivnosti koje mi dalje predstoje. Dobra organizacija je ključ svakog uspeha, verujte mi.
Da se vratim na naslov posta i ono o čemu ću vam danas pisati, to je šta se sve nalazi u mojoj torbi.
Torba koju nosim svakog dana je iz Avona, ovo je torba koja može da se nosi na dva načina. Sviđa mi se što u nju može da stane mnogo toga jer ja obično kad krenem negde samo uzmem i strpam šta mi je sve potrebno. Ponekad mi se desi da imam i dva parfema unutra. :D
Jedino što nisam postovala jeste pernica u kojoj mi staje sve za pisanje i ocenjivanje, kao i razni markeri, korektori i sl.
Ovaj neseser je moja prva pomoć, za sve što mi je neophodno tu mi se nalazi. Jedino nisam htela da pokazujem lekiće, obično nosim kafetin i panadol sa sobom u slučaju da mi ne bude dobro.
Unutar nesesera se nalazi češljić iz Avona, mislim da je koštao oko 250 din, punjač za telefon, držač za torbu, vlažna maramica natopljena alkoholom i naravno kafica za poneti i na brzaka. :D
Osim ovog nesesera u torbi su mi i: parfem (ovaj je iz Avona, little red dress i miriše odlično) krema za ruke, žvake, labelo, ruž ili karmin, zavisi koji nosim tog dana, vlažne maramice, slušalice (bez kojih nigde ne idem) i naočare za vid. Kada su lepši dani tu su i naočare za sunce.
Nadam se da vam se post dopao,
Pišite mi u komentarima šta se kod vas obično nalazi u torbi.
Ljubac
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар