среда, 4. јануар 2017.

Book tag

Drage moje,
Gledajući postove na nekim blogovima, pronašla sam blog https://janasofija.blogspot.rs/  i kod maketheworldbetter9.blogspot.rs (obavezno ih zapratite, jako su zanimljive), naišla sam na book tag, koji sam želela eto da podelim sa vama.
Ovaj tag ima 30 pitanja,(neka pitanja sam ja dodala) pa da počnemo. 😃

1. Imaš li određeno mesto za čitanje?
Da, najčešće u mojoj dnevnoj sobi.

2. Da li smatraš da je rezime na poleđini knjige korisna ili nepotrebna stvar?
Smatram da je jako korisna stvar, kada kupujem knjigu prvo se oslonim na rezime kako bih uvedila o čemu se radi u tom knjizi. Ponekad rezimei nisu tačni pa vas knjiga može i razočarati. 



3.Koristiš li obeleživače ili beležiš sa bilo kojim papirićem?
Koristim i jedno i drugo. Neke obeleživače dobijem uz knjigu a neke sam sama pravila. Papirići su tu kad nemam kraj sebe obeleživač.

4.Da li mozes bilo gde da prekines sa citanjem ili moras da zavrsis zapoceto poglavlje?
Mogu da ostanem na bilo kojoj strani, to mi ne predstavlja problem.

5.Da li je bitno da je pisac muško ili žensko?
Potpuno nebitno, bitno je da štivo interesantno. 



6.Da li si ikada kupila knjigu samo zbog korica?
Ne, bitan mi je sadržaj knjige.

7. Da li jedeš ili piješ dok čitaš?
Obično pijem kafu ili čaj. Ne volim da jedem i da čitam.

8.Koliko si knjiga pročitala do sada?
Ne znam zaista. Mnogo

9. Koliko ti vremena treba da pročitaš knjigu?
Zbog mojih silnih obaveza, treba mi dva do tri dana, nekad i duže.



10.Kad pročitaš jednu da li uzimaš odmah drugu da čitaš?
Da. Knjige su mi zanimacija i sredstvo opuštanja (možda ne za moje oči). 😃

11. Hari Poter ili Sumrak Saga?
Uz Harija Potera sam odrasla, tako da biram tu grupu romana.



12.Knjiga sa ili bez ilustracija?
Za dečije knjige svakako da je neophodno, ali za nas starije ne. Sve je u našoj mašti. 

13. Koja je knjiga sa najmanjim sadržajem na vašoj polici?
Rodrigo Rej Rosa-Severina

14.Vampiri ili Vile?
Vile

15. Kada si zavolela čitanje?
Moji roditelji su knjigoljupci, pa sam zahvaljujući njima, eto i ja zavolela knjige. Naučili su me da svoje vreme provodim kvalitetno i da radim na sebi. Knjige su velika ispomoć u tome. 

16.Koliko često organizuješ svoje police?
Pošto mi je polica prebukirana knjigama, planiram da kupim još jednu policu gde ću moći sve da ih smestim.

17. Da li voliš samo da čitaš ili da pišeš?
Volim da čitam, pisanje ostvaljam onima koji to zaista umeju.



18. Da li vidiš sebe kao pisca?
Ne, nisam ta branša. 😊

19. Duhovi ili vukodlaci?
Vukodlaci

20.Ljubavni trougao ili zabranjena ljubav?
Ljubavni trougao

21.Da li nosiš svoje knjige kad putuješ?
Nosim uvek sa sobom. Uglavnom nove naslove koje nisam pročitala. 

22. Da li mirišeš svoje knjige?
Volim miris starih knjiga.

23.Da li si nekad pročitala zadnju stranu pre nego što si došla do nje?
Da, ukoliko me knjiga i sadržaj baš zaintrigiraju. 
Jako sam nestrpljiva osoba, ponekad ne volim da me drži knjiga u iskušenju šta će se desiti na kraju.

24.Koji je tvoj omiljeni klasik?
Dostojevski-Idiot

25. Koji je tvoj omiljeni žanr?
Volim ljubavne romane.

25. Koji književnu vrstu preferiraš?
Romane.

26.Tvoja omiljena knjiga?
Gijom Muso-Devojka od papira

27. Uz koju knjigu si zaplakala?
Džo Džo Mojes-Dok nisam srela tebe

28.Omiljeni pisac?
Gijom Muso definitivno. Čovek me oduševljava kako piše romane. 

29.Kupuješ novu knjigu, u kakvoj formi je uzimaš, da li audio, e-book, u mekom ili u tvrdom povezu?
Ne volim audio niti e-book, knjiga je knjiga, sastavljena od korica i papira sa tekstom. Nebitno je da li je meki ili tvrdi povez, bitno je da je knjiga. 

30. Da li slušaš muziku dok čitaš?
Uvek. Meni je taj sklop idealan da se upustim u čitanje.

Toliko za sad,nadam se da vam se ovaj tag dopao. Biram za ovaj tag, a mislim da ga nije uradila a ja bih to volela youtuberka Jelena Čupka Milosavljević 
Njen kanal možete vidite na: https://www.youtube.com/user/jelena468
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар