понедељак, 26. септембар 2016.

Moje iskustvo sa Avonom

Dok pijuckam kaficu onako slasno, posle ručka kako obično ide, želela sam da vam pišem o tome kako sam rešila da postanem Avon dama i da se bavim time.
Jednog dana, prijateljica moje mame, a i moja me je pozvala da dođem na Avom party u Lazarevac i da se zajedno družimo i popričamo o novitetima kao i kozmetici. Povedem ja moju kumu sa sobom i mi polakice odemo. Zaista je bilo interesantno, imale smo priliku da vidimo sve te dobre proizvode i uverimo se u njihov kvalitet. Zadovoljne, otišle smo kući i zakazale smo druženje i kod mene, kako bi se upoznale sa još novih proizvoda i kako bi učestvovale u nagradnom konkursu. Obično su AVON party-ji tematski i govori se o pojedinim proizvodima koji su inovativni. I tako posle party-ja ja rešim da se učlanim u Avon. Pokloni dobrodošlice su zaista odlični i zaista sam želela da započnem nešto za sebe, jer sam veliki ljubitelj šminke i kozmetike.
U prvoj kampanji dobijate parfem za odličan iznos, njega sam dobila, samo što sam ga dala sestri. :D Njoj se više svideo, pa sam samo prosledila. Parfem je odličnog mirisa koliko se ja sećam sad. 
 Pri prvom poručivanju sam imala priliku da izaberem Luxe sjaj i maskaru ili ovaj sjaj za usne i kuglice. Kuglice su odlične za matiranje lica i pokrivanje nesavršenosti pre šminkanja. Sjaj je klasičan, za svaki dan ko voli da nosi sjaj. Ja sam sad u fazi da stalno koristim mat karmine, tako da će ovaj sjaj sačekati neko svoje vreme.

 Pri trećoj kampanji kao nova Avon dama imala sam mogućnost da izaberem Anew kreme za lice ili Nutra effects kreme. Pošto je moja koža mladalačka, ja sam odabrala ove kremice. Osvežavajuće su, jedna je na gelastoj bazi a jedna je klasična dnevna krema. Obe u sebi imaju zaštitni faktor, tako da se ne mogu pojaviti fleke na licu ako leti nanosite samo kremu. Čuva kožu lica, bude mekša i prijatna na dodir.
I kao završnica, u četvrtoj kampanji imala sam priliku da biram između  seta mislim da je bila ogrlica , puder i olovka za oči i ovog seta koji je bio kompletna šminka. Odabrala sam ovaj setić gde umesto ogrlice dobijaju se Luxe paletica senki. Senke su dobro pigmentovane, ima ova u sredi koja je baza, dve mat i dve šimeraste. Olovkica u sebi ima malo šljokica i odlična je. Kvalitet svakog krejona za oči je odličan. Nikad nisam imala zamerke i oduvek sam kupovala olovke u Avonu. Dovoljno je samo jednom da pređete po kapku i oko kapka i nemate problem sa tim da je dodajete dodatno i sl.
Puderom nisam zadovoljna. Nema neku pokrivenost koju ja očekujem da treba da ima svaki puder. Najviše volim kod svih pudera kada su u staklenim posudicama, jer se čuva kvalitet pudera. To je eto, jedina prednost ovog pudera. Čekaću još neko vreme jer sam još uvek tamna pa ću još malo dati vremena ovom puderu da ga isprobam.
Sve u svemu, mogu reći da sam zadovoljna što imam mogućnost da kupujem i da zarađujem. U tome i jeste sva čar druženja sa Avon kompanijom. Ukoliko imate mogućnost da sarađujete sa Avonom i da se pridružite, uradite to, nećete se pokajati.
Ukoliko i vi želite da pitate nešto ili da se priključite Avon timu, profil moje liderke je :
 Gorica Jeremić

XOXO

4 коментара:

  1. Baš mi je drago zbog tebe!Proizvodi iz posta su prelepi!Takođe,jako mi je drago što sam ja tvoj prvi član,znaj da sam ti VELIKA podrška.Ljubim te. :* <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja puno na podršci i na komplimentima. Ja sam tek juče uključila za čitaoce, nisam do sad. Nadam se da će biti vas dosta koji me prate. Naravno, uzvraćam podršku i pratim te. Ljubac! :*

      Избриши
  2. Super post, obozavam Avon proizvodee i bas ih koristim :D <3

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  3. Great review! I love Avon)
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши