недеља, 2. октобар 2016.

Favoriti za septembar- kozmetka

Devojke, vreme je za septembarske favorite što se tiče kozmetike. Najavljujem vam uskoro i post o šminci koji će biti sutra. :D
Za neke od ovih proizvoda sam pisala recenziju, pa da se ne ponavljam, ja ću vam ostaviti linkove na kraju posta.
Sigurno svi primećujete da imam u favoritima Nutra effects losion za telo sa bademovim uljem koju sam kupila pre nedelju dana, i mogu vam reći da je losion odličan. Koža mi bude premekana i zaista sam oduševljena. Volim ovakve losione, koji mi kožu učine mekanom.
Garnier micelarna voda- definitivni favorit ovog meseca. Probala sam sve moguće micelarne vode, od Eveline-a, Mixe, Eucerinovu i ne znam čiju još, ali ništa kao Garnierova micelarna voda. Odlično očisti lice od prljavštine kao i šminke. Mogu u potpunosti da kažem da mi odgovara.
C-thru Lime magic gel za tušitanje-potpuno klasičan ali lepo miriše. Ovo je neki novi miris, nisam imala prilike da se pre susretnem sa njim. Potpuno sam zadovoljna, nije hidratantan, ali zato miris... Uživanje!


 Jedna stvarčica koju sam počela da koristim svako veče pred spavanje, a da mi ne smeta i izaziva svrab. U pitanju je Planet spa Heavenly hidrate ulje za lice. Dobijete pipeticu i stakleno je pakovanje. Ulje je prava magija- koža lica mi je toliko mekana sad da sam potpuno zanemela. 
L'oreal elseve double elixir je sprej za kosu koji pomaže u bržem i lakšem raščešljavanju kose ukoliko imate problem kada operete kosu a ona vam se umrsi. Ja najviše mrzim da raščešljavam mokru kosu zato što se kosa brzo i lako lomi. Najgore je kada osušite kosu i tek onda ne možete da je odmrzite. Ovaj sprej mi je zaista pomogao da je lako raščešljam bez muke.

Linkove za moje druge favorite su vam ovde:
Anew vitale

Zoo šampon

 Nadam se da vam se post dopao,
XOXO


Нема коментара:

Постави коментар